מרכזיית IP מסוג 3CX
מרכזיית 3CX הינה מערכת טלפוניה מבוססת IP המחליפה באופן מלא את המרכזיה הקיימת בארגון, תומכת בטלפונים soft/hard SIP סטנדרטים, בשירותי VOIP ובקווי טלפון PSTN מסורתיים.

מרכזיית 3CX הינה מרכזייה נוחה וקלה להקמה ותפעול אשר מבוססת על מערכת Linux/windows, מה שמאפשר עלות נמוכה ביחס למרכזיות אחרות מכיוון שהלקוח לא משלם על מכונה אלא נטו על תוכנה.
(כמובן שניתן לקבל גם מערכת מותקנת ומוכנה ע"ג חומרה בהתאם לדרישת לקוח).

מרכזיית 3CX הרבה פחות יקרה ממרכזיית PBX המסורתית ומפחיתה את עלויות השיחה באופן משמעותי ע"י שימוש בספק שירות  VOIP. מערכת הניהול מבוססת ממשקי דפדפן (Web) ומאפשרת ניהול קל ופשוט של מערכת הטלפוניה.

מרכזיית 3CX מבטלת את השימוש ברשת קווי הטלפון ומאפשרת למשתמשים חיבור hot desk ע"י העברה פשוטה של מכשיר הטלפון. כמו כן המערכת מתממשקת לתוכנות הפעלה Windows/Linux מה שמאפשר לנטר ברשת בקלות רבה, מערכת הניהול מופעלת בממשק Web מה שמאפשר גישה קלה ומהירה מכל מחשב ברשת.

מרכזיית 3CX משחררת את הלקוח מתלות בספק המרכזייה ע"י יכולת עבודה עצמאית ובזכות ממשק ה-Web ניתן לבצע שינויים במערכת  בכל רגע נתון ובלי להזדקק לספק המרכזייה- מקצר זמני המתנה בעת הצורך של שינוי ארגוני. עלות הרכישה נמוכות יחסית למרכזיות מתחרות בשוק.

ניתן להתקין את מערכת מרכזיית הטלפונים בשרת הקיים במשרד הלקוח  או בווירטואליזציה ע"מ לחסוך בחומרה, באנרגיה ובעלויות ניהול. במקרה של כשל חומרה, ניתן לגבות ולשחזר אותה בקלות הגדרות המרכזייה במחשב אחר. מערכת תומכת בכל סוגי טלפוני SIP- יכול להתאים ללקוח שמעוניין לשדרג רק מערכת ולהישאר עם המכשירים הישנים.
מאפיינים מרכזיים:
•  מערכת טלפוניה מלאה – מאפשרת העברת שיחות, ניתוב שיחות, וניהול תורים.
•  גמישות– מספר שלוחות ומספר קווים ללא הגבלה.
•  קונפיגורציה מבוססת אינטרנט & status indication – ניהול קל ופשוט של מערכת הטלפוניה.
•  אחידות בקבלת הודעות – קבלת הודעות קוליות לתיבת הדואר האלקטרונית.
•  נתב שיחות אוטומטי.
•  הפחתה בעלויות שיחה בינלאומיות ופנימיות.
•  לא מחייב ברכישת מכשירי טלפון יקרים – שימוש בטלפונים SIP סטנדרטים.
•  ביטול השימוש בקווי הטלפון הרגילים (בזק)  ויכולת להעברת משרדים בצורה קלה ופשוטה.
•  גמישות מלאה מול יצרני VOIP רבים.

מערכות CRM נתמכות מרכזיית CX3
•  אינטגרציה למערכות Microsoft Outlook, Salesforce, CRM, Microsoft Exchange 2007 / 2010 ועוד..

Soft Phone - 3CX Client
למרכזייה מסוג 3CX ישנה יכולת גם של שלוחות “Soft-Phone” – תוכנה המותקנת ע"ג המחשב/ הטלפון הנייד. אפשרות זו נותנת גישה נוחה למערכת המרכזייה מכל מקום וללא צורך להגיע פיזית למשרד. התוכנה ניתנת כחלק מרכישה של המרכזייה ללא עלות נוספת מצד הלקוח ובכך מספקת ללקוח מענה נוסף, מה שחוסך עלויות גבוהות ביחס למתמחרים.

3Cx wallboard​
Wallboard CX3 הוא שירות מבוסס WEB שהושק באמצעות 3CX עבור  לקוחות ה- CC. 3CX Wallboard יציג נתונים סטטיסטיים של תור בזמן אמת, שהם בעלי חשיבות עליונה למפעילים ולמפקחים בסביבת Call Center. הודות לתוכנה זו, צוות מוקד השירות מתעדכן באופן שוטף עם הסכמי רמת השירות ויעדים יומיים. מה שעוזר להגדיל את היעילות ואת עומס העבודה.

תצורות מערכת פיזית למרכזיית CX3

אפשרות 1: מרכזיית 3CX מותקנת ע"ג מכשיר Mini Pc  אצל הלקוח, מארז קטן, לא תופס הרבה מקום בבית הלקוח ולכן זוהי התצורה הנוחה והמתאימה ביותר ללקוחות קטנים ללא צרכים מיוחדים ממערכת המרכזייה המשרדית שלהם.

אפשרות 2: מרכזיית 3CX מותקנת ע"ג שרת בעל יכולת קיבולת עומס גבוהה, מתאים ללקוחות בעלי צרכים כגון: מערכות הקלטה, CC, כמות גדולה של משתמשים וכו', הפתרון מצריך מקום פיזי בבית הלקוח.

אפשרות 3:​ מרכזיית 3CX מותקנת ע"ג שרתים ווירטואלים בחוות פרטנר.מעניק ללקוח שקט, אינו מצריך מקום פיזי מלבד SW לשלוחות IP, אחזקת מערכת 24/7 בחוות פרטנר.
3CX בואו לקחת חלק ולהיות שותפים - מרכזיות
שם מלא
מייל
נייד
פרטי ההודעה
שלחו עכשיו